Σάπιο —τώρα που ξαναβρήκα τις λέξεις μου— ένα ιερό πουλί εδώ —μέσα στα σπλάχνα μου— το έθαψα
Εκεί εισέρχονταν οι κτίστες με τις γαλότσες και ντενεκέδες με τσιμέντο στις ηλιοπαρμένες ωμοπλάτες καθώς ανέβαιναν στον ουρανό
– Ποια είναι η παλαιότερή σας ανάμνηση; – H πρώτη μου κούκλα. Ήταν πάνινη, από την μια μεριά έκλαιγε από την άλλη γελούσε.
Κι έπειτα… Από το ένα ξάφνιασμα στο άλλο, από τον ενδόμυχο φόβο στην δύναμη του παράδοξου!
Δυο-τρεις από μας παίρναν τις κυρίες κάτω και γινόταν χαμός ενώ ο εκδότης έμενε όρθιος καπνίζοντας το πούρο του στην πλώρη.
– Μερικοί σας κατηγόρησαν ότι τα πρόσωπα από τα οποία πήρατε συνέντευξη ήταν στην πραγματικότητα ανύπαρκτα.
Ο πρώτος θάνατος συμβαίνει μες στη γλώσσα. Να ελευθερωθώ / να καθαρίσει ο έρωτας από τον εφιάλτη του
Βρήκα τα σκουλαρίκια που ’θελες ν’ αγοράσεις. Στα είχα πάρει στα κρυφά το τελευταίο βράδυ· αλλά παρέπεσαν και χαθήκαν.
Ο Δίας — μόνος — αγνώριστος από το πάχος, βούλιαξε με πάταγο σε μια ετοιμόρροπη πολυθρόνα στο σαλόνι
Υπάρχει ακόμη «οδός Πεμπτοπαζάρου»; Γίνεται σε αυτόν τον δρόμο «αγορά» την Πέμπτη; Μήπως είναι ένα απ' τα παζάρια της ζωής μας;
Συνέχισε να με κοιτά σταθερά σα να προσπαθούσε να οδηγήσει τη ματιά του εκεί που θα ήθελε και όχι στο πουθενά όπου συνήθως
Εσύ ταΐζεις τα πτηνά του ουρανού με σταράκι γλυκό και ρόδι κατακόκκινο. Η άχνη ζάχαρη φέγγει λιγουλάκι ακόμα ενώ σκοτεινιάζουμε.
Τις γυναίκες που ερωτεύομαι τις έχει στεφανώσει η δεκαετία του ’70
Είσαι εκεί όπου το σώμα που γυαλίζει προεξέχοντας από το νερό δεν είναι το δελφίνι, παρά μια σημαδούρα λυτή, έρμαιο των κυμάτων
Κορύφωση ποιητικής τέχνης με κυκλικό σχήμα. Μετάφραση ΕΛΕΝΗΣ & ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ένα πολύ δημοφιλές ποίημα από την Αργεντινή σε νέα μετάφραση της ΝΙΝΑΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗ
Ένα πρόσφατο διήγημα της βραβευμένης με Νομπέλ συγγραφέως σε μετάφραση του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΟΥΛΙΑΡΑ
Ένας σημαντικός και πολύ αγαπητός Καναδός ποιητής του 20ού αιώνα
Ο Μπωντλαίρ ξέρει ότι η νεωτερικότητα κατασκευάζει το παρελθόν που της αρμόζει, ότι παρελθόν και παρόν συνεχώς αντιμετατίθενται
Κάπως έτσι ίσως μπορεί να ανασυντεθεί η αόρατη γραμμή που οδηγεί από τη Λέσβο του 7ου/6ου αι. πΧ. στην Αλαμπάμα των αρχών του 20ού
Για την επανέκδοση του μυθιστορήματος «Ραμόν», του ΘΑΝΑΣΗ ΧΕΙΜΩΝΑ
Για τα «Εφήμερα ζώα» της ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Μια θερινή, μη γραμμική συζήτηση
Η πλατωνική ζωγραφιά δεν έχει ξεθωριάσει στους αιώνες. Ακόμη και στην Αρωματική Παγόδα ξεδιπλώνεται με τακτ και μας συντηρεί.
Συνεκδοχές προσωπικών τοπίων, συμπυκνώσεις εμπειριών και συναισθημάτων που ανασύρουν στην επιφάνεια τμήματα ενός μεγαλύτερου παζλ.
Τρεις στιγμιότοποι που αναφέρονται στην επιστήμη του φλερτ και του πειράγματος -- εθνικό σπορ απανταχού της Βραζιλίας
Κάθε μήνα, νέοι συγγραφείς αναπτύσσουν μια φράση σ' ένα σύντομο κείμενο. Αυτό το μήνα το θέμα είναι: «Πάμε από την αρχή»
Θ' ακούσουμε τις φωνές των R. Browning, A. Tennyson, G. Apollinaire, E. Verhaeren, A. France, R. Rolland και Thomas Α. Edison
Μια ιδιότυπη «συνάντηση» με τον Μπόρχες στο Ουισκόνσιν (1969)
Με αφορμή το αφιέρωμα του «Χάρτη» στον Μπόρχες, ένα ποίημα αναγνώστη μας για το πέρασμα στα χρόνια της εφηβείας του