Οι ατομικές καλλιτεχνών είναι εκθέσεις που, κανονικά, γίνοταν σε γκαλερί. Τώρα γιατί γίνονται σε μουσεία;
Ο ζωγραφικός χώρος ρευστοποιείται, αποδίδοντας αινιγματικά εσώτατο Είναι
Ένα σύγχρονο θεατρικό έργο του ενός εκ των δύο El Conde de Torrefiel [Ο Κόμης του Τορεφιέλ] από την Καταλωνία.
Σ' έναν κόσμο-βιτρίνα που ζητάει διαρκώς την επίδειξη, το υπαρξιακό αμλετικό ερώτημα μετατρέπεται στο «να ζει κανείς ή να μη-FB;»
Ο Νώε και η γυναίκα του άντεξαν στωικά τη δυσωδία γιατί το θέλησε ο Θεός.
Ξεκίνησα την ιστορία από το τέλος, εφόσον έτσι διάλεξε ο σκηνοθέτης για να σπάει τις μονότονες γραμμικές ζωές μας.
Αυτοί εδώ οι τύποι δεν ήρθαν να χαϊδέψουν αυτιά ή να πουν στους ανθρώπους πως τα έχουν όλα καλώς καμωμένα
Χάρτες στα κόμικς! «Αυτοί οι χάρτες, που αφηγούνται ιστορίες, είναι η γεωγραφία του χρόνου»
Απόσπασμα από αδημοσίευτη συνέντευξη του ΘΑΝΟΥ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΥ (2012) όπου ασκεί κριτική στον μουσικό μοντερνισμό
Συνοδοιπορήσαμε σε πολλά και ωραία. Τυχερός νοιώθω για αυτά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι αναμνήσεις μου από αυτόν τελειώνουν εδώ.
Στην αρχαιολογική φωτογραφία οι φωτογράφοι αρχαιοτήτων έχουν να συνδιαλλαγούν με την τέχνη αυτή καθ’ εαυτή. Η αρχή ενός διαλόγου.
Ήταν ωραίος; Με τους αιμομικτικούς γάμους της η Αυστρία έπαθε στραβομουτσουνίαση, η μύτη διογκώθηκε, το σαγόνι σουβλεροποίηθηκε...