Χάρτης 17 - ΜΑΪΟΣ 2020
https://dev.hartismag.gr/hartis-17/klimakes/90-poios-isxyristhke-oti-h-efhmeris-ths-kybernhsews-apotelei-ena-plhktiko-anagnwsma
Τα προκαταρκτικά
Εκείνη είναι καθηγήτρια λυκείου. Εκείνος είναι μαθητής της. Εκείνη δρα κι εκείνος αντιδρά. Αναλαμβάνουν δράση και οι γονείς του μαθητή, οπότε διενεργείται ένορκη διοικητική εξέταση. Μετά από λίγα χρόνια, εκείνη εκλέγεται λέκτορας σε κάποιο Πανεπιστήμιο, όμως το παρελθόν την ακολουθεί, διότι της ανήκει και δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτήν, οι δυο τους είναι αυτοκολλητάκια. Η εγκαλούμενη λέκτορας κατηγορείται πειθαρχικά για επίδειξη διαγωγής που απάδει στην αξιοπρέπεια του πανεπιστημιακού λειτουργού, δηλαδή ελέγχεται για την ενδολυκειακή συμπεριφορά της κατά τη διετία 2004-2006. Στις 22 Φεβρουαρίου του 2010 το Πειθαρχικό Συμβούλιο των μελών του Δ.Ε.Π. των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων δικάζει την πειθαρχική αγωγή που έχει ασκηθεί από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου στο οποίο εργάζεται, πια, η εγκαλούμενη λέκτορας.
Αντιγράφω από την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τεύχος τρίτο, αρ. φύλλου 584, 7 Ιουλίου 2010, τα εξής:
Και τώρα, δράση 90′′
Η εγκαλουμένη φέρεται να διέπραξε τα ακόλουθα: Θώπευση των οπισθίων του μαθητή και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των μαθητών, εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην Τάξη στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο Σχολείο, όπου ανέφερε ότι: «Δεν θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ». Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: «Δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ;». Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, αλλά και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, εκτός Σχολείου, οσάκις απουσίαζε. Στην καφετέρια «Ανατολίτικο» της πόλεως τού Ρ. συνάντηση με τον μαθητή, μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου του εκμυστηρεύεται το έρωτά της και τον συμβουλεύει να μην το αναφέρει στους γονείς του. Εκεί του αναφέρει ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί. Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: «Ο Γιώργος, το μωρουλίνι μου» τον φιλάει στο μάγουλο. Αναφορά στην τάξη, ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του Γιαννουλάκη είναι το «κωλαράκι του». Στο χορό της Γ΄ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «Φέρτε μου το Γιώργο». Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το Λύκειο όπου είχε μετεγγραφεί, θα τους έβαζε είκοσι. Η αναφορά της Καθηγήτριας σε έκθεση μαθητή ότι είναι όμορφος, ζωηρός κ.ά. σημαίνει ότι πέραν του ρόλου της εμφιλοχωρούσε και άλλου είδους ενδιαφέρον (ερωτικό).
Η εν γένει συμπεριφορά της απέναντι σε καθηγητές και μαθητές μαρτυρεί άνθρωπο με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο, μιας και δεν περιεστάλη η εμμονή της απέναντι στον μαθητή ούτε από αίσθηση καθήκοντος, ούτε από ντροπή, ούτε από συμμόρφωση στις υποδείξεις, εννοώντας να κάνει του κεφαλιού της και κατά το δοκούν, βρίζοντας και απειλώντας κατά περίπτωση με επιχειρήματα του τύπου ότι έχει Διδακτορικό, σύζυγο Πανεπιστημιακό και πολιτικά μέσα. Δυστυχώς απετέλεσε αντικείμενο οίκτου, χλεύης και απόρριψης από τους Συναδέλφους της καθότι δεν έπαιρνε από λόγια, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα να μείνει ανεξέλεγκτη και αβοήθητη ενώ θα έχριζε, ίσως, επιστημονικής παρακολούθησης από Ειδικούς.
Το Πειθαρχικό Συμβούλιο των μελών του Δ.Ε.Π. των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων επιβάλλει στην εγκαλούμενη για το πιο πάνω πειθαρχικό παράπτωμα την ποινή της επίπληξης.
Τέλος χρόνου.
Αμέσως μετά
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη να οπτασιασθεί την παρακάτω σκηνή. Το ως άνω Πειθαρχικό Συμβούλιο συνεδριάζει ημέρα Δευτέρα και ώρα 17.30 στο Κατάστημα του Συμβουλίου της Επικρατείας, όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας. Εξετάζει την υπόθεση και έρχεται η ώρα να την μετατρέψει σε κείμενο, δηλαδή οι μαρτυρικές καταθέσεις και τα σπαρταριστά στοιχεία του πειθαρχικού φακέλου πρέπει τώρα να αποκτήσουν δικονομικό ύφος και να χωρέσουν στον κορσέ του καταγγελτικού λόγου. Τι περιμένατε δηλαδή, τις ασκήσεις ύφους του Κενώ ή τις χαριτωμενιές του Περέκ; Οπότε, αρχίζει το πάρτι. Το πάρτι του ύφους, εννοώ. Και σκάνε μύτη ασυνταξίες, ακυριολεξίες, ασάφειες, λανθασμένη χρήση στίξης και συνδέσμων, παλιλλογίες, βερμπαλισμοί, σολοικισμοί, και λοιπά εδώδιμα και αποικιακά.
Ποιος ισχυρίστηκε ότι η Εφημερίς της Κυβερνήσεως αποτελεί πληκτικό ανάγνωσμα;
ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ Σάκη Σερέφα ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ.